Tropang Yamato Forum

Join the Forum now! Smile
Tropang Yamato Forum

Where everyone can enjoy anime with their fellow anime lovers..


    Pyramid by Charice Pempengco

    Share
    avatar
    Taka.Taksi
    FFWC Champion!
    FFWC Champion!

    Posts : 191
    Join date : 2010-04-22
    Age : 23
    Location : Anime world!

    Pyramid by Charice Pempengco

    Post  Taka.Taksi on Tue Apr 27, 2010 9:10 am

    This is my latest favorite song!
    At dahil sa maganda nyang meaning, I remembered you guys...
    So, I dedicate this song to TROPANG YAMATO!!
    Love you guys! lol!

    Shawty's love is like a pyramid (oh)
    We stand together to the very end (hey)
    There never be a love for sure (oh)
    Iyaz and Charice let we go

    Stones, heavy like the love you've shown (shown)
    Solid as the ground we've known (known)
    And I just wanna carry on
    We took it from the bottom up (no no no)
    And even in a desert storm (yeah)
    Sturdy as a rock we hold (oh)
    Wishing every moment froze
    Now I just wanna let you know

    Bridge:
    Earthquakes can't shake us
    Cyclones can't break us
    Hurricanes can't take away our love

    Chorus:
    Pyramid, we built this on a solid rock
    It feels just like it's heaven's touch
    Together at the top, like a pyramid
    And even when the wind is blowing
    We'll never fall just keep on going
    Forever we will stay, like a pyramid

    Like a pyramid like a pyramid eh (ooh)
    Like a pyramid like a pyramid eh (ooh)
    Like a pyramid like a pyramid eh eh (oooh)

    Cold (cold), never ever when you're close (close)
    We will never let it fold (fold)
    A story that was never told
    Something like a mystery

    And every step we took we've grown
    Look how fast the time has flown
    A journey to a place unknown
    We're going down in history

    (repeat bridge and chorus)

    Refrain:
    Like a pyramid girl I'ma show you
    That I love you so much that we gonna get through
    Even though the storms I will never go
    I'ma be there once to keep you safe for was a love
    Back in more than enough holding on to one to another
    I'll be the curve when it's rough
    Mother nature or disaster
    One step a happy ever after

    Pyramid
    Keep it going
    Oh Oh Oh Oh Ohhh

    (repeat chorus)

    Lyrics courtesy of www.lyricsmode.com lol!



    enjoy! lol!

    _ Taka.Taksi Like a Star @ heaven _


    _________________
    avatar
    ryuu15
    Member
    Member

    Posts : 26
    Join date : 2010-04-22
    Age : 23

    Re: Pyramid by Charice Pempengco

    Post  ryuu15 on Wed Apr 28, 2010 1:05 pm

    isa pa 'to! hahaha ganda din nitong kantang 'to! hahaha nalast song syndrome talaga ako dito. hahaha! Razz
    ganda eh! haha
    pang tropa din! Very Happy
    avatar
    Taka.Taksi
    FFWC Champion!
    FFWC Champion!

    Posts : 191
    Join date : 2010-04-22
    Age : 23
    Location : Anime world!

    Re: Pyramid by Charice Pempengco

    Post  Taka.Taksi on Thu Apr 29, 2010 2:02 am

    ang galing no? ang ganda pa ng pagkakakanta ni charice nakakakilabot na ewan. mahal ko na yang kanta na yan amazing yung meaning. lol!


    _________________
    avatar
    ryuu15
    Member
    Member

    Posts : 26
    Join date : 2010-04-22
    Age : 23

    Re: Pyramid by Charice Pempengco

    Post  ryuu15 on Thu Apr 29, 2010 9:35 am

    oo nga taka! ang ganda talaga nito! haha Very Happy

    ako din eh mahal ko na ung kanta! I love you

    PYRAMID!!! lol!
    avatar
    Taka.Taksi
    FFWC Champion!
    FFWC Champion!

    Posts : 191
    Join date : 2010-04-22
    Age : 23
    Location : Anime world!

    Re: Pyramid by Charice Pempengco

    Post  Taka.Taksi on Fri Apr 30, 2010 4:59 am

    hahaha lol!

    "we build it on a solid rock, it feels just like it's heavens touch!.... Forever we will stay, like a pyramid!" lol!

    yan favorite part ko eh. hahaha lol!

    nga pala, post kana din sa RPG thread, naumpisahan ko na sya, continue nalang.. lol!

    _ Taka.Taksi Like a Star @ heaven _


    _________________
    avatar
    ryuu15
    Member
    Member

    Posts : 26
    Join date : 2010-04-22
    Age : 23

    Re: Pyramid by Charice Pempengco

    Post  ryuu15 on Fri Apr 30, 2010 11:31 am

    oo nga taka ganda ng part na yan! hahahaha Very Happy

    taka pano ba magpost dun? babasahin ko muna ung guidelines ulit. haha Very Happy
    avatar
    Taka.Taksi
    FFWC Champion!
    FFWC Champion!

    Posts : 191
    Join date : 2010-04-22
    Age : 23
    Location : Anime world!

    Re: Pyramid by Charice Pempengco

    Post  Taka.Taksi on Sat May 01, 2010 2:42 am

    hahaha sige basahin mo nalang tapos tanong ka kung may mga tanong ka pa regarding dun.. lol!

    _ Taka.Taksi_ Like a Star @ heaven


    _________________

    Sponsored content

    Re: Pyramid by Charice Pempengco

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Wed Sep 20, 2017 5:40 pm